Presentem una esmena als pressupostos per reclamar la rehabilitació i millora de l’Escola Miquel Marti i Pol

marti-i-polLa Presidenta del Partit Popular a Sant Feliu de Llobregat, Elisabet Ortega, ha instat a la Generalitat a que actuï amb urgència perquè l’escola Miquel Marti i Pol estigui amb les condicions optimes per impartir classes als alumnes.

Mitjançant una esmena als pressupostos de la Generalitat el Partit Popular ha demanat a la Generalitat que el departament d’Educació contempli la partida necessària per la rehabilitació i millora de l’edifici garantint totes les mesures de seguretat.

Per la responsable Popular “es inadmissible la deixadesa de funcions per part de la Generalitat vers l’escola pública catalana”. En aquest sentit Elisabet Ortega ha recordat que tot el Ple de l’Ajuntament va decidir impulsar la negociació necessària amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat per tal d’assumir la titularitat del manteniment del centre, davant la manca d’interès per part de la Generalitat.

En aquest sentit Ortega ha lamentat que  “les mancances de manteniment i d’adequació d’espais i la falta greu d’inversions a aquesta escola pública catalana afecta a més de 300 famílies de manera directa”, pel que ha demanat “no fer un ús polític d’aquesta qüestió ja que el que cal es  aconseguir el compromís del Govern per tal de posar en marxa urgentment la mesures necessàries per tal de solucionar aquests problemes”.

Així la responsable del PP ha posat com exemple la situació del pati d’educació d’infantil que cada vegada que plou, es torna impracticable donat que no disposa d’un sistema eficient d’evacuació de les aigües pluvials, deixant l’espai inutilitzable durant dies i provocant problemes a les aules per la filtració de l’aigua.

Elisabet Ortega ha explicat que en que els darrers anys han estat molts els intents per tal d’obtenir resposta de la Generalitat. Des de l’AMPA es van dirigir fins a 6 escrits al departament de Serveis Territorials de la Generalitat reclamant una solució d’aquests problemes, però malgrat al 2018 es van comprometre a donar una resposta no hi ha hagut voluntat política de resoldre’ls.

Finalment la responsable Popular ha lamentat que “en els darrers anys el Govern ha estat més preocupat pel ‘procés’ que pels alumnes de Catalunya i ha instat al departament d’Educació a que “pensi més en les necessitats dels catalans que en les seves disputes internes en clau electoral”.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: