Notícia a ETV http://etv.xiptv.cat/informatiu-comarcal/capitol/21-juny-2016?s=282&e=385» target=»_blank»>aqui
La candidata popular número 4 per la província de Barcelona, Dolors Montserrat ha dit avui a Vilafranca en el peatge de la AP-7 que “el Partit Popular es l’únic que porta en el seu programa electoral que Volem Catalunya lliure de peatges”.
Per Dolors Montserrat ” volem acabar amb aquests “escurabutxaques” que hem patit al Penedès on porten mes de 35 anys pagant cada dia els peatges de la AP-/ per anar a Barcelona, a treballar, a estudiar, a la universitat, al metge… ja que no tenim una nacional 340 desdoblada”.
La candidat ha afegit que “tenim clar que hem pagat amb escreix aquesta autopista. Per tant el Partit Popular ens comprometem, si tornem a governar, que quan s’acabin les concessions de les autopistes de la AP-7 no les renovarem”. En aquest sentit Dolors Montserrat ha parlat de com ha complert el partit Popular en el tema dels peatges i ha recordat que quan va governar (durant la legislatura d’Aznar) el partit Popular es va comprometre a treure els petges de la B-30 i quan es va acabar la concessió no la vam renovar, complint així amb el seu compromís. I també ha recordat com va ser amb un govern del partit Popular que es va aconseguir la gratuïtat del peatge del tram de Sant Sadurní, Subirats i Gelida, perquè “quan ens comprometem ho fem” – ha afegit.
Per la candidata “no es pot dir el mateix del govern de la Generalitat amb els seus peatges. A Catalunya hi ha moltes carreteres, la gestió de les quals corresponen a la Generalitat i són de pagament, i el govern de la Generalitat fa pagar-los tots a més d’altres peatges a l’ombra que paguem entre tots els catalans, encara que ni utilitzem ni tinguem cotxe”.
Finalment després de reiterar el compromís del PP, si governa després del 26 J, a eliminar els peatges de les concessions de les autopistes que es vagin caducant ha recordat que el primer tram del peatge de la AP-7, s’acaba la concessió al 2019 i el segon al 2021.
Dolors Montserrat ha fet aquestes declaracions durant una visita a Vilafranca on ha insistit en la necessitat d’un govern responsable i seriós per Espanya que continuï liderant reformes que creïn ocupació i creixement econòmic. “El 26J ens juguem tenir un govern de moderació que aposta per una Europa moderna i no es deixa arrossegar per radicalismes ni populismes que poden posar en perill la nostra democràcia i llençar per la borda tot allò que hem aconseguit fins ara”
Podeu veure la notícia al Informatiu Comarcal de’ ETV aqui
Deja una respuesta